Apr 30, 2016

Η Πρώτη μου Εμπειρία με το Krav Maga

Το Krav Maga αποτελεί ένα είδος πολεμικής τέχνης "του πεζοδρομίου". Μια μάχη σώμα με σώμα, χωρίς διαιτητή, όπου δεν θα επικρατήσει ο δυνατότερος, αλλά αυτός με την καλύτερη τεχνική. Πρόκειται για μια μορφή αυτοάμυνας, που δημιουργήθηκε από τις Ισραηλινές Ομάδες Άμυνας και σήμερα χρησιμοποιείται από τις ειδικές δυνάμεις σε πολλές χώρες του κόσμου.  

Όταν το γυμναστήριο μου  έβγαλε ανακοίνωση 4ωρου σεμιναρίου γνωριμίας δεν μπόρεσα παρά να δηλώσω συμμετοχή! Είχα ακούσει διάφορα και παρόλο που δεν είμαι των μαχητικών αθλημάτων θέλησα να το δοκιμάσω.

Το σεμινάριο ήταν κυριολεκτικά sold out! Δεν το πίστευα ότι τόσα άτομα χωράνε μέσα στην αίθουσα. Ένας φίλος μου είχε πει ότι "το krav maga είναι μάχη μέσα σε ένα καρτοτηλέφωνο". Ε, σήμερα τον πίστεψα!

Όλοι οι καλοί χωράνε σε ένα σεμινάριο Krav Maga!
Ξεκινήσαμε χαλαρά με βασικές κινήσεις άμυνας και επίθεσης με χέρια και πόδια. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις γροθιές, δάχτυλα, αγκώνα, γόνατα, δεν υπάρχει περιορισμός! Πάντα φροντίζεις για την ασφάλεια σου, κρατώντας καλυμμένο το κεφάλι.

Σύντομα οι ασκήσεις δυσκόλεψαν, οι συνδυασμοί κινήσεων άρχισαν να γίνονται λίγο πιο περίπλοκοι. Μεταξύ άλλων κάναμε απεμπλοκές από κλειδώματα και αποφυγή πνιγμού.

Προς έκπληξη μου στο παιχνίδι μπήκαν και πλαστικά μαχαίρια, γκλομπ και όπλα και η αντιμετώπιση τέτοιων απειλών.

Φυσικά, χρειάστηκα αρκετή επίβλεψη και για καλή μου τύχη είχα όση βοήθεια χρειαζόμουν από εκπαιδευτές και έμπειρα μέλη της σχολής!

Το βασικό που έμαθα είναι ότι σε περίπτωση επίθεσης (μακριά από μας!) η καλύτερη άμυνα είναι να κλείσεις την απόσταση!

Η διάρκεια τελικά έφτασε τις 5 ώρες. Ο εκπαιδευτής στο τέλος μας είπε ότι στο διάστημα αυτό κάναμε street fight, judo, πυγμαχία, muai thai και όλα τα μαχητικά αθλήματα μαζί!

Το σεμινάριο διοργανώθηκε από την Krav Maga Protection, η οποία στο τέλος μας έδωσε και Βεβαίωση Παρακολούθησης Σεμιναρίου!

Περήφανη καταρτιζόμενη! Fighter και με πτυχίο!

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα μαχητικά αθλήματα δεν είναι του τύπου μου, αλλά αν μου δινόταν η ευκαιρία ξανά, έτσι περιστασιακά, θα το έκανα ξανά!

Εσύ έχεις ασχοληθεί ποτέ με κάποιο μαχητικό άθλημα; 
Θα χαρώ να ακούσω την ιστορία σου στα σχόλια!



















0 comments:

Post a Comment